For heksesøstrene Sally og Gillian Owens er det å bli forelsket den vanskeligste trylleformelen av dem alle – de prøver nemlig å bryte en eldgammel familieforbannelse der enhver mann som våger å elske en Owens-kvinne, er dømt til en uventet død!