Les Chaillées de l'enfer
«Les Chaillées de l'enfer» tar oss med til hjertet av vinregionene Condrieu og Côte-Rôtie, til eiendommene til vinmakeren Christine Vernay. Utover klimautfordringene er filmen en odyssé som hyller et ekstraordinært sted og personligheter, et pust av håp i møte med en verden i endring.