Time: Le Temps D'un Hiver
Hver vinter søker PVS Company gledesfulle øyeblikk, der tiden stopper opp og verden er din. De mestrer den ville, uforutsigbare essensen av vinteren, i en flyktig og skjør årstid. Denne filmen fanger historien om denne kjære tiden, verdsatt av utøvere som bare nyter lidenskapen om vinteren.