Au Nom Des Miens
Siden hun kom tilbake på ski i 2012, hadde Marie Martinod ett mål: De olympiske leker. En drøm som går i oppfyllelse for den 29 år gamle moren når hun kommer hjem fra Sotsji med sølvmedaljen rundt halsen.