Ammo
Bjørn blir rekruttert inn i den norske våpenindustrien og får ansvaret for en stor avtale med det franske forsvaret. Snart oppdager han at han er i ferd med å selge ulovlige våpen og at han er ansatt for å være syndebukk. Når salget er gjennomført og uskyldige liv går tapt som følge av salget, står Bjørn i en ensom kamp mot mektige fiender der Bjørn ikke kan stole på noen.