Secret Society of Second-Born Royals
Møt Sam, et andre-født kongebarn. Hun er ikke som andre kongelige og passer ikke helt inn i verdenen hun er født inn i. Hennes mor, dronningen, sender henne på sommerskole, men Sam oppdager fort at det bare er et påskudd. Hun og de andre elevene får vite at de har superkrefter og skal trenes opp til å bli med i Secret Society of Second-Born Royals. Vil de lære å bruke superkreftene tidsnok til å redde kongerikene sine?
Møt Sam, en rebelsk kongelig og nummer to i arverekkefølgen til kongeriket Illyria. Hun er ingen vanlig prinsesse og passer ikke helt inn i verdenen hun er født inn i. I motsetning til storesøsteren, Eleanor, som snart er 18 år og læres opp til å bli neste dronning, vil Sam heller rocke med bandet sitt og spille protestkonserter mot monarkiet, noe som ikke akkurat faller i smak hos myndighetene. Dronning Catherine, som er lei av datterens oppførsel, sender Sam på en kongelig sommerskole, men Sam skjønner fort at det bare er et påskudd. Sam og hennes fire andre-fødte kongelige medelever får vite at de har superkrefter, og at de er der for å trenes opp til å bli del av et helt spesielt hemmelige selskap. Men det er ikke den eneste overraskelsen som venter Sam og de nye vennene hennes, en mystisk fremmed truer livene til alle de er glade i. Vil Sam og vennene lære seg hvordan de bruker superkreftene sine tidsnok til å redde kongerikene?