American Born Chinese
Basert på Gene Luens banebrytende roman som forteller om utfordringene og problemene til en vanlig amerikansk tenåring, som får livet sitt forandret for alltid når han blir venn med sønnen til en mytologisk gud. Dette er historien om en ung manns kamp for sin egen identitet, fortalt gjennom familie, komedie og heftig Kung-Fu.