Café Para Llevar
Alicia støter uventet på ekskjæresten sin mens hun diskuterer det kommende bryllupet sitt på telefonen. Hun går inn på den første kafeen hun ser og bestiller en kaffe til å ta med, men som skjebnen vil ha det finner Alicia ekskjæresten sin, Javi, der inne.