Ibiza Occidente
I hjertet av den elektroniske musikkens Hollywood finner vi Ibiza, der musikere, DJ-er og promotører lager en forseggjort underholdningsscene. Gjennom ""ni og en halv musikkhistorie"" gir dokumentaren et innblikk i denne pulserende verden, og avslører øyas sjel og musikkens kraft som episenter for moro, sex og frihet der musikken flettes sammen med livets historier."