Mikkes julefortelling
Mikke, Donald, Langbein og alle vennene deres er med i denne juleklassikeren. Ebenezer Scrooge er altfor gjerrig til å forstå at julen er godheten og gavmildhetens tid, men med litt hjelp fra nye venner, lærer Scrooge hva julen handler om. Viser bruk av tobakk.