Save our Squad with David Beckham
David Beckham kommer hjem. I løpet av en sesong slutter David seg til East London-klubben Westward Boys, et lag som spiller i ligaen der det hele begynte for ham som gutt – Echo Premier League. Westward har ikke vunnet en kamp hele sesongen, og trusselen om å rykke ned fra ligaen er stor. David har en enorm oppgave for hånden. Vil han klare å redde laget deres?