Star Wars: Rebelianci
Galaktyka pogrąża się w mroku, gdy Imperium Galaktyczne coraz mocniej uciska i zastrasza ludzi, zmuszając kilku odważnych śmiałków do zjednoczenia się w ruch oporu. Załoga statku Duch staje w obronie wszystkich, którzy nie są w stanie sami się bronić, dając tym samym impuls do wzniecenia rebelii.