Muppetowa Masakra
Po 45 latach rock and rolla, Elektryczna Masakra postanawia wreszcie wydać swoją pierwszą płytę. Z pomocą ambitnej producentki muzycznej legendarna rockowa ekipa – Dr Ząb, Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot i Zwierzak – musi zabrać się do roboty i zmierzyć z szalonym światem branży muzycznej.
45 lat rock and rolla za nimi, ale dopiero się rozkręcają. Ulubieńcy publiczności, Doktor Ząb i Elektryczna Masakra, ruszają w muzyczną podróż z ambitną producentką, Norą Singh. Chcąc uratować umierającą wytwórnię muzyczną, Nora namawia rockowy zespół do wydania ich pierwszej płyty. Legendarna (i mocno wyluzowana) ekipa – Dr Ząb, Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot i Zwierzak – zderzą się z dynamicznym światem branży muzycznej. Nie obędzie się bez wyzwań. Na szczęście Nora ma wsparcie Hanny, swojej siostry-influencerki, oraz superfana Masakry, Mooga. Przed nimi spotkania z największymi gwiazdami muzycznymi naszych czasów i masa przygód na drodze do platynowej płyty.
Obietnice składane na wyrost stawiają pod znakiem zapytania losy Nory i zdrowie Janice.