W poszukiwaniu Boga z Morganem Freemanem
Czy tego chcemy, czy nie, siła religii oddziałuje na całe nasze życie – niezależnie od tego, w co wierzymy. Program stanowi zapis podróży Morgana Freemana mającej na celu odkrycie, w jaki sposób nasze wierzenia łączą nas wszystkich.
Morgan Freeman szuka odpowiedzi na pytanie, czego możemy dowiedzieć się od Boga w ludzkiej postaci.
Morgan Freeman odwiedza ludzi z całego świata, którzy twierdzą, że objawił im się Bóg.
Morgan dowiaduje się, jak wyznawcy różnych religii walczą z konsekwencjami popełnionych grzechów.
Morgan Freeman postanawia sprawdzić, dlaczego tajemnice i religia często idą w parze.
Morgan Freeman wyrusza w podróż, by dowiedzieć się, czym są w różnych religiach święte prawa.