Skradziona młodość: Historia sekty w Sarah Lawrence College
Grupa zdolnych studentów z Sarah Lawrence College ulega mrocznemu wpływowi ojca ich przyjaciółki, Larry'ego Raya. Prezentując bezprecedensowe świadectwa ofiar, które mieszkały z Rayem, film ten opowiada historię sekty od jej początków aż po wciąż ujawniające się konsekwencje.
Gdy studenci coraz bardziej ulegają czarowi Larry'ego, wyruszają za nim do Nowego Jorku.
Sekta przenosi się do New Jersey, gdzie Larry popełnia swoje najbardziej odrażające zbrodnie.