Dokumentalne, Historia
Gdy do otwarcia parku pozostało już tylko kilka dni, Walt przedstawia ostatni wgląd w wiele szczegółów, niezbędnych do zapewnienia, że park będzie gotowy.
Gdy do otwarcia parku pozostało już tylko kilka dni, Walt przedstawia ostatni wgląd w wiele szczegółów, niezbędnych do zapewnienia, że park będzie gotowy. Zaczyna od pokazania publiczności mapy terenu, a następnie wprowadza Winstona Hiblera, który oprowadza za kulisami i pokazuje w jaki sposób technicy Studio projektowali i budowali niezwykłe przejażdżki i pokazy, które będą dostępne.