Dokumentalne, Historia
Po odkryciu pamiątek lotniczych dziadka z I wojny światowej mężczyzna rozpoczyna 14-letnią podróż, aby odbudować legendarny myśliwiec Bristol Scout zgodnie z jego oryginalnymi specyfikacjami. Pragnie uhonorować pierwszych lotników, organizując przelot nad polami bitew, w których walczył jego przodek.