13 Hours That Saved Britain
13 Hours That Saved Britain to film, który oddaje hołd bohaterom, technologii i duchowi narodu brytyjskiego, aby uczcić 70. rocznicę Bitwy o Anglię. Poprzez dramatyczne nagrania i wywiady, przedstawiony zostaje przełomowy dzień 15 września 1940 r., kiedy piloci Dowództwa Myśliwskiego bronili Wielkiej Brytanii przed inwazją nazistowską.