Dokumentalne, Historia
Główny samolot inwazji D-Day, „That's All, Brother”, zaginął po wojnie i kilkadziesiąt lat później został odnaleziony na złomowisku. Film śledzi jego niesamowitą renowację i ambitną misję ponownego przelotu nad Normandią z okazji 75. rocznicy D-Day.