The Unknown Runner
Film śledzi drogę kenijskiego biegacza Geoffreya Kipsanga – od rodzinnych stron i obozu treningowego w Kaptagat po debiut w Maratonie Berlińskim. Ukazuje ogromne poświęcenie, wsparcie menedżmentu oraz kulturowe i historyczne znaczenie biegów długodystansowych w Kenii.
Opowieść o zmaganiach, poświęceniu i determinacji. Film zagląda za kulisy świata kenijskich biegaczy długodystansowych, śledząc przygotowania Geoffreya Kipsanga – od rodzinnych stron i obozu treningowego w Kaptagat pod okiem trenera Patricka Sanga po debiut w Maratonie Berlińskim w 2012 roku. To także portret Global Sports Communication, agencji reprezentującej największe gwiazdy, jak Haile Gebrselassie, oraz opowieść o wsparciu, jakie otrzymują sportowcy zarówno w kraju, jak i na międzynarodowych arenach. Film przygląda się również kulturowym i historycznym korzeniom kenijskich biegów długodystansowych.