Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, wybitny 25-letni sportowiec, specjalizuje się w narciarstwie wysokogórskim i biegach ultra, stawiając czoła niebezpieczeństwom, jakie niosą ze sobą góry. Pomimo wysokiej ceny swojej pasji, jego zapał pozostaje siłą napędową, demonstrując odporność i determinację osób urodzonych w tak surowych środowiskach.