Kończy się oferta 6 maja
Gdy kot Rodney poluje na ptaszka, jego pani daje mu ostatnie ostrzeżenie. Kiedy kobieta wychodzi z domu, chwilowa ulga zwierzaka przeradza się w panikę, bo ptaszek nagle pada martwy w klatce. Rodney za wszelką cenę próbuje go ożywić, ale od tego momentu sytuacja całkowicie wymyka się spod kontroli.
W małym, zakurzonym domku nad amsterdamskim kanałem kot Rodney podkrada się do małego ptaszka. Zanim jednak zdąży cokolwiek zrobić, właścicielka domu, Nel, łapie go za ogon. Ostrzega go po raz ostatni: jeśli skrzywdzi jej ukochanego ptaszka, skończy jak tygrysi dywanik leżący na podłodze. Gdy Nel wychodzi, chwilowa ulga kota zmienia się w panikę, bo ptaszek nagle pada martwy w klatce. Rodney doskonale wie, co go czeka, więc robi wszystko, by ożywić ptaszka. Od tej pory wydarzenia przybierają coraz bardziej katastrofalny obrót. Jedno jest pewne: miłość zwycięży wszystko.