Tümpel
Mała rybka zostaje odcięta od morza w zagłębieniu między skałami, a jego mieszkańcy przyglądają się przybyszowi z podejrzliwością i zaciekawieniem. Ale kiedy groźna mewa zagraża zwierzętom, łączą swoje siły, by wspólnie przepędzić intruza.