Figaro i Franki
Figaro, kotek Myszki Minnie, próbuje uciąć sobie drzemkę, ale kanarek Frankie ciągle śpiewa. Dochodzi do sprzeczki, podczas której przewraca się klatka Frankiego. Minnie sądzi, że Figaro zjadł Frankiego, ale ptaszek po prostu uciekł. Koniec końców Figaro ratuje Frankiego przed psem sąsiadów, a domowy spokój zostaje przywrócony.