Who's the Daddy?
Komediodramat opowiadający o wzlotach i upadkach macierzyństwa. Dwie matki spotykają się po raz pierwszy na placu zabaw. Sprawy szybko przyjmują bardziej interesujący obrót, gdy kobiety odkrywają, że mają ze sobą o wiele więcej wspólnego, niż którakolwiek z nich mogłaby przypuszczać.