Alice i Steve
Alice odkrywa, że jej najlepszy przyjaciel, Steve spotyka się z jej 26-letnią córką, Izzy. Kobieta próbuje sabotować związek pary. Steve nie daje za wygraną. Między przyjaciółmi dochodzi do wojny.
Alice odkrywa, że jej najlepszy przyjaciel, Steve spotyka się z jej 26-letnią córką, Izzy. Boi się, że za jednym zamachem straci dwie ważne dla niej osoby. Postanawia sabotować związek pary. Groźby i prośby nie działają. Steve nie daje za wygraną. Między przyjaciółmi dochodzi do wojny. Finalnie mąż Alice, Daniel traci cierpliwość. Widzi żonę w zupełnie innym świetle. Steve wie, że Izzy to jego szansa na szczęście. Jednak Alice nie podda się bez walki.