Murdered by Hollywood (The Writer With No Hands)
Profesor podejrzewa, że CIA zamordowało scenarzystę z Hollywood, aby ukryć tajemnicę rządową. Po otrzymaniu telefonicznych pogróżek udaje się do Hollywood, aby przeprowadzić śledztwo, które ujawni mroczne prawdy o potężnym związku między rozrywką a wywiadem.