Mars
W tej wyjątkowej hybrydzie fabuły i dokumentu producenci wykonawczy Brian Grazer i Ron Howard przedstawiają pełną rozmachu serię śledzącą ekscytującą wyprawę w 2033 roku mającą na celu skolonizowanie Marsa.
Wyprodukowany przez Briana Grazera i Rona Howarda MARS to pełen rozmachu serial śledzący ekscytującą wyprawę w 2033 roku mającą na celu skolonizowanie Marsa. W wyjątkowej mieszance serialu fabularnego z filmowymi efektami specjalnymi oraz sekwencji dokumentalnych serial prezentuje, jak największe umysły eksploracji kosmosu planują umożliwić podróże na Marsa, oraz pokazuje świat, który chcą tam zbudować.