Wyprawa na Marsa
Ekspedycja na Marsa ożywia jedną z największych sag ery kosmicznej – epokowe przygody łazików marsjańskich Spirit i Opportunity. Spodziewano się, że ich praca potrwa tylko kilka miesięcy, ale potężne łaziki przetrwały lata, wspinając się na ściany kraterów, przeżywając burze pyłowe, mroźne noce i zepsute koła. Nieustraszeni odkrywcy pobudzili program NASA dotyczący Marsa i zapoczątkowali marsjańską przygodę.