Wyprawa na słońce
90 milionów mil od Ziemi mały statek kosmiczny wielkości niewielkiego auta pędzi w stronę słońca, przeciwstawiając się temperaturom i promieniom emitowanym przez potężną gwiazdę, od której uzależnione jest życie na Ziemi. Ta sonda to Parker Sola Probe, którą NASA wysłało, aby zbadała słońce i zebrała dane na temat burz słonecznych.