Więzi rodzinne
W filmie Family Bonds małego liska Hugo i jego szczęśliwą, nietypową i żyjącą w harmonii rodzinę, dla której miłość jest o wiele ważniejsza niż pochodzenie.
Mały lisek Hugo ma szczęśliwą, choć nietypową rodzinę – jego rodzicami są gęsi. Ich sielanka nie trwa jednak wiecznie. Pewnego dnia Hugo jest świadkiem ataku lisa na inną gęś, co wystawia jego rodzinę na ciężką próbę. Lisek musi zrozumieć, co go definiuje, i odkryć, że rodzina to uczucie, a nie kwestia gatunku.