Peep and the Paperplane
Gdy ptasia mama, Paula, szuka pożywienia, jej synkowi Peepowi z pomocą przychodzi papierowy samolocik. Razem wyruszają odkrywać otaczający ich magiczny świat. Jednak ich przyjaźń wkrótce zostanie wystawiona na próbę.