The Bystanders
„Obserwatorzy” zostają wybrani na aniołów stróżów, których zadaniem jest opieka nad wyznaczonym człowiekiem. Mogą interweniować, by go chronić, ale nie mogą ingerować w jego życie. Jednak nie każdemu Obserwatorowi podoba się jego podopieczny albo zasady!