Seriale dokumentalne
W 1995 roku w tajemniczych okolicznościach znika prezenterka telewizyjna. Najważniejsze od dziesięcioleci tropy w tej mrożącej krew w żyłach sprawie mogą oznaczać jej nadchodzące ostateczne rozwiązanie.