Morderca o dwóch twarzach
W cieniu głośnej tragedii przeoczono inną, dramatycznie podobną zbrodnię. Robin Roberts, dziennikarka programu śniadaniowego, rzuca nowe światło na ofiary, które zostały w dużej mierze zignorowane.