Góra czarownic
W przygodzie nie z tej Ziemi para kosmitów w przebraniach nastolatków zjawia się w aucie taksówkarza z Las Vegas. Czy uda im się na czas odzyskać statek, wrócić do domu i uratować swoją, a przy okazji także naszą, planetę?