Castle
Pisarz Richard Castle cierpi na twórczą niemoc. Nowojorska policja niespodziewanie wzywa go na przesłuchanie, ponieważ ktoś kopiuje zbrodnie z jego książek. Jego inspiracją staje się Kate Beckett.