Marvel’s Avengers: Tajne Wojny (Shorty)
Tony Stark zostaje uwięziony w innym wymiarze, a Avengersi gromadzą wszystkie swoje moce, aby spróbować go stamtąd wydostać. Ale zanim to zrobią, zostają zaatakowani przez nową rzeszę złoczyńców.
Tony Stark zostaje uwięziony w innym wymiarze. Avengersi gromadzą całą wiedzę i siłę, aby go stamtąd wydostać. Zanim podejmą próby, atakuje ich cała rzesza nowych złoczyńców, którzy rozrzucają naszych bohaterów w przestrzeni i czasie. Z pomocą nowego składu bohaterów Avengersi muszą zjednoczyć się na czas, aby nie tylko ocalić Ziemię, ale całą rzeczywistość.