Squatterzy: wypad z mojego domu!
Doświadczeni dzicy lokatorzy wykorzystują luki w prawie, by mieszkać za darmo. Właściciele domów w całej Ameryce toczą z nimi beznadziejną walkę o eksmisję. Od oszustów po ekstremistów – ci manipulatorzy traktują prawo jak broń, by niszczyć innym życie.
Jej dom zajęli squatersi, a właścicielkę aresztowano. Relacja lokalnej TV staje się viralem.
Urocza naciągaczka podbija Malibu, wykorzystując luki prawne, by zajmować luksusowe domy.
W zamożnej dzielnicy L.A. wybucha skandal, gdy dziki lokator zajmuje willę wartą 3,9 mln dolarów.
Dom Patti zajęli dzicy lokatorzy. Ona nie dała za wygraną, więc ich zemsta była straszna.
Jej dom zajął dziki lokator ekstremista. Shanetta Little zdemaskowała go na TikToku przed milionami.