Dziewczyny Cheetah
Poznaj Dziewczyny Cheetah – cztery nastolatki, które mierząc się z wyzwaniami dorosłego świata, śpiewają i tańczą, by wywalczyć wymarzony kontrakt z wytwórnią płytową. Dziewczyny wkrótce poznają słynnego producenta muzycznego, który wyławia je z konkursu talentów i zabiera do studia nagraniowego... Jednak gdy zadziorne dziewczyny odkrywają, jaką cenę przyjdzie im zapłacić za karierę, przekonują się, że osiągną marzenia, tylko jeśli pozostaną wierne sobie.