The Cheetah Girls: Jeden Świat
Oto Cheetah Girls: cztery nastolatki stawiające czoła wyzwaniom dorastania, gdy śpiewem i tańcem próbują zdobyć trudno osiągalny kontrakt nagraniowy. Dziewczyny wkrótce spotykają słynnego producenta, który zabiera je z pokazów talentów do studia. Ale kiedy przebojowa czwórka dowiaduje się, że z tą wielką okazją wiążą się pewne haczyki, dziewczyny muszą pozostać wierne sobie samym, aby zrealizować swoje marzenia.
Oto Cheetah Girls (Raven-Symoné, Adrienne Bailon, Kiely Williams, Sabrina Bryan): cztery nowojorskie nastolatki, stawiające czoła wyzwaniom związanym z dorastaniem, które śpiewem i tańcem próbują zdobyć trudno osiągalny kontrakt nagraniowy. Podczas przygotowań do prób do szkolnego konkursu talentów dziewczyny zostają odkryte przez słynnego producenta Jackala Johnsona. Lecz przebojowa czwórka szybko przekonuje się, że ich wielka okazja nie jest tym, czego oczekiwały, ponieważ Jackal chce je przerobić na coś, czym nie są. Ostatecznie droga do sławy staje się wyzwaniem dla ich przyjaźni, a dziewczyny muszą znaleźć sposób, jak wspólnie zrealizować swoje marzenia. W tym przebojowym filmie Disney Channel urocze divy podbijają serca gorącymi piosenkami i odlotowym tańcem.