Let it Shine
Cyrus DeBarge i jego najlepszy przyjaciel Kris McDuffy spotykają w Atlancie koleżankę z dzieciństwa, nastoletnią piosenkarkę Roxanne „Roxie” Andrews. Jej wytwórnia muzyczna patronuje konkursowi pisania piosenek w klubie dla nastolatków.
Cyrus DeBarge (Tyler James Williams) i jego najlepszy przyjaciel Kris McDuffy (Trevor Jackson) spotykają w Atlancie koleżankę z dzieciństwa, nastoletnią piosenkarkę Roxanne „Roxie” Andrews (Coco Jones). Jej wytwórnia muzyczna patronuje konkursowi pisania piosenek w klubie dla nastolatków. Cyrus, który pisze piosenki pod pseudonimem „Truth” („Prawda”), tworzy zwycięski, uczuciowy utwór o Roxie, ale ku jego przerażeniu piosenka zostaje przypisana Krisowi. Cyrusowi brakuje pewności siebie, żeby się sprzeciwić, Kris natomiast nie tylko odbiera mu tekst utworu, ale zaczyna zdobywać serce Roxie. Tylko od prawdziwego autora zależy, czy pokona nieśmiałość i skorzysta z okazji, by stać się prawdziwym sobą i zacząć spełniać marzenia.