Nawiedzany przez wizje zmarłej matki, pastor Henrik Hornéus opuszcza rodzinną wioskę na północy i przenosi się do Sztokholmu. Gdy jego ojciec ginie w tajemniczych okolicznościach, Henrik wraca do domu. Na miejscu odkrywa sekciarską wspólnotę i mroczną przeszłość, która zmusza go do stawienia czoła demonom dręczącym jego duszę.