Bohaterem tego filmu krótkometrażowego, rozgrywającego się na statku kosmicznym Axiomat, jest robot spawalniczy o nazwie BURN-E, który po naprawie żarówki nie może wrócić do środka, bo WALL-E i EVE zatrzasnęli drzwi.