Merida Waleczna
Pixar Animation Studio zabiera widzów w niezwykłą podróż do pradawnej krainy bogatej w tradycje i tajemnice. „Merida Waleczna" ma wszystko, z czego słyną rodzinne produkcje Pixara: wspaniałych bohaterów, błyskotliwy humor i mnóstwo wzruszeń.