Little Matters: Insects
Zanurz się w zawiłościach świata owadów. Od pułapek łownych mrówkolwowatych po genialną technologię, której używają termity, aby utrzymać chłód w swoich hodowlach grzybów. W świecie owadów występuje ponad pięć milionów metod narodzin, odżywiania, komunikacji i budowy, dobierania się w pary i polowania: Little Matters wyrusza w podróż do ich niesamowitego i inspirującego świata.