Sekretne życie pszczół
Odkrywca Bertie Gregory odsłania ukryty świat pszczół, pokazując ich kluczową rolę w zapylaniu roślin i zdumiewającą inteligencję.
Odkrywca National Geographic, Bertie Gregory, bada niezwykłe życie pszczół, które należą do najważniejszych zwierząt na Ziemi. Przez trzy lata specjalne kamery pozwalały zajrzeć do wnętrza jednego ula i poznać jego ukryty świat. Ponad 20 000 gatunków pszczół zapyla jedną trzecią światowych upraw. Ten serial odkrywa ich zdumiewającą architekturę, inteligencję i największe tajemnice.