Mali wielcy ludzie
28 sierpnia 1982 r. Cody Webster i grupka szkolnych przyjaciół z Kirkland w stanie Waszyngton z niepokojem czeka w loży dla zawodników, by wyjść na boisko i walczyć o mistrzostwo w baseballu. Myśleli o sprawach typowych dla 12-latków: daj z siebie wszystko, trzymaj kciuki, a może uda się wygrać. Jednak dorośli na trybunach i telewidzowie mieli znacznie szersze spojrzenie. Wspomnienie porwania amerykańskich zakładników i kryzysu naftowego było wciąż świeże – zastój gospodarczy lat 70. nadal trwał, a nowy prezydent dochodził do siebie po zamachu, stawiając czoła nowym groźbom ze strony ZSRR. Tymczasem na maleńkim boisku baseballowym w Williamsport w stanie Pensylwania, gdzie co lato grano w ulubioną grę Ameryki, od ponad dekady żadna amerykańska drużyna nie zdobyła prawdziwie międzynarodowego mistrzostwa w Little League World Series. Gdy zawodnicy z Kirkland wyszli tego dnia z loży dla zawodników, wkroczyli na o wiele większe boisko niż to, które stanęło im przed oczami. To, co zrobili, jak tego dokonali, i co przytrafiło się każdemu z zawodników w kolejnych latach, to wielowątkowa historia. Zdobywca nagrody Emmy filmowiec Al Szymanski opowiada historię grupy kolegów z drużyny, których życie osiągnęło punkt kulminacyjny, jeszcze zanim ich życie tak naprawdę się zaczęło.