Tim Richmond: To The Limit
Naturalny. Gwiazda rocka. Outsider. W latach 80. kierowca wyścigowy Tim Richmond żył, tak jak prowadził samochód – szybko.
Naturalny. Gwiazda rocka. Outsider. W latach 80. kierowca rajdowy Tim Richmond żył, tak jak prowadził samochód - szybko. Pochodzący z bogatej rodziny, Richmond był antytezą pochodzących z Południa USA prostych kierowców, którzy zdominowali NASCAR. Był również efektownym showmanem, który uwielbiał uwagę mediów i fanów, a zwłaszcza kobiet. Niemniej jednak, to właśnie wyczyny Richmonda na torze strawiły, że porównywano go legend wyścigów samochodowych. W 1986 roku, kiedy wygrał siedem wyścigów NASCAR i zajął trzecie miejsce w wyścigu punktowym serii Winston Cup, niektórzy uważali, że jest u progu sławy.Jednak jego swobodny styl życia prześcignął go. Nieoczekiwanie wycofał się z wyścigów NASCAR z powodu obustronnego zapalenia płuc. W rzeczywistości diagnoza była o wiele bardziej tragiczna: miał AIDS. Richmond powrócił na tor w 1987 r. W kolejnym roku, gdy jego stan zdrowia się pogorszył, zrezygnował z uprawiania sportu. Ostatnie dni spędził w odosobnieniu, zmarł 13 sierpnia 1989 r. w wieku 34 lat.