Niedźwiedzie
„Niedźwiedzie” to stworzona przez Disneynature fantastyczna, zapierająca dech w piersiach opowieść. Przedstawia rok z życia prawdziwej niedźwiedziej rodziny. Poznajemy Sky, matkę, która uczy dwójkę swoich podatnych na wpływy młodych, jak radzić sobie w życiu. Początek podróży bohaterów przez majestatyczną Alaskę zbiega się z końcem zimy. Wybudzona ze snu zimowego rodzina musi zmierzyć się z przenikliwym zimnem i zarówno ekscytującym, jak i niebezpiecznym światem. Niesamowite ujęcia sprawią, że każdy widz przeżyje niemalże te same emocje, co sami bohaterowie. Niedźwiedzia rodzina będzie uczyć się żyć pełnią życia w jednym z ostatnich tak wielkich dzikich obszarów na świecie.